reklama

Moje papierové detstvo - diel druhý

Náplň druhej časti papierovej ságy tvorí výber mojich modelov z oblasti architektúry.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Kaštieľ v Dolnej Krupej

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Indiánske pueblo

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Papierový svet v mierke 1:300 - koľajisko "Skalka"

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


"Zákoutí"

Obrázok blogu


Obrázok blogu


"Stanica Petrovice"

Obrázok blogu


"Most Doubravice"

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Výhrevňa parných rušňov - obrázok v krabičke

Obrázok blogu


Vjazd vlaku do tunelu

Obrázok blogu


Vodáreň pre napájanie parných rušňov

Obrázok blogu


Kostolík v Ladomírovej

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Čerpacia stanica Benzina

Obrázok blogu


Zrúcanina hradu zo 14. storočia

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Bazilika sv. Petra vo Vatikáne

Obrázok blogu


Hrad Švihov

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Kostol sv. Kateřiny v Ostrave-Hrabové

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Levočská radnica

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Zámok v Roztokách u Prahy

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu


Obrázok blogu



Súvisiace články:

Moje papierové detstvo - technika

Moje papierové detstvo - formule 1 (sezóny 1970-1989) Moje papierové detstvo - sedem divov sveta

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje papierové detstvo - formule 1 (sezóny 1990-2002)

Moje papierové detstvo - mestská pamiatková rezervácia

Moje papierové detstvo - Pražský hrad

Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  987
  •  | 
  • Páči sa:  1 190x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu