reklama

Moje putovanie po slovenských Kalváriách trvá už tri roky!

Bol pekný slnečný štvrtok, keď som sa pred tromi rokmi vybral s jednou kamarátkou na prešovskú Kalváriu. Že sa z kamarátky stane časom moja priateľka a práve na Kalvárii v Prešove položím...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

...základ môjmu doteraz najrozsiahlejšiemu fotoprojektu, by ma vtedy ani vo sne nenapadlo. K dnešnému dňu som na 156-tich Kalváriách snáď vo všetkých kútoch Slovenska urobil tisíce fotografií, precestoval desaťtisíce kilometrov a zažil nespočítateľné množstvo zážitkov...Tento článok vychádza symbolicky v čase, kedy si my kresťania pripomíname umučenie a zmŕtvychvstanie Ježiša Krista. Nasledujúcim výberom fotografií sa chcem vrátiť na niektoré súbory, z ktorých mám najkrajšie a najsilnejšie spomienky...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prešov - tu to všetko začalo, v kalendári sa písal 24. apríl 2008...

Obrázok blogu

Solka - tiché miesto pri Nitrianskom Pravne na mňa pôsobilo veľmi tajomne...

Obrázok blogu

Nitra - známa a pekne vynovená Kalvária pod Zoborom

Obrázok blogu

Tajov - Kalvária bola prednedávnom opravená, v čase mojej návštevy však na obnovu ešte čakala. V pozadí je vidieť Banskú Bystricu...

Obrázok blogu

Slanica - jediná Krížová cesta na Slovensku, na ktorú sa inak ako loďou po vlnách Oravskej Priehrady nedostanete...

Obrázok blogu

Považská Bystrica - opustený súbor v horách nad mestom. Údajne sa plánuje jeho obnova...

Obrázok blogu

Šaštín - s touto Kalváriou som prišiel do kontaktu ako úplne s prvou. Trávil som pri nej detstvo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Košice - nezabudnuteľné leto s mojou priateľkou a ústretovosť správcov Kalvárie saleziánov vždy, keď som potreboval niekde hlavu skloniť...

Obrázok blogu

Strekov - Kalvária ukrytá v poliach, asi tri kilometre od civilizácie...

Obrázok blogu

Banská Štiavnica - najväčšia, najkrajšia a najcennejšia slovenská Kalvária. Výlet do tohto nádherného kraja umocnilo babie leto...

Obrázok blogu

Kremnica - kostolík na Kalvárii bol z ruiny prakticky znova postavený, za peniaze z eurofondov...

Obrázok blogu

Banská Bystrica - ďaľší obnovený súbor a ďaľší výlet do prekrásneho prostredia stredného Slovenska...

Obrázok blogu

Bojnice - zámok a ZOO poznáme všetci. V ich tesnej blízkosti je veľmi pekné prostredie na neznámej Kalvárii...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Drahovce - skromný súbor v dedinke na považí. Svojho času sa táto fotografia dostala aj na stránky Katolíckych novín...

Obrázok blogu

Močenok - pri mojich potulkách za Kalváriami ma okrem čerstvo opraveného súboru prekvapil aj prvý snehový poprašok, ktorý však na fotografii nie je vidieť...

Obrázok blogu

Žarnovica - kostolík nad mestom stojí od nepamäti, kaplnky Krížovej cesty k nemu však pribudli nedávno. Aj týmito miestami viedla jedna z mojich ciest na internát...

Obrázok blogu

Hostie - krásne zasnežené prostredie pri Topoľčiankach, o ktorom som sa dozvedel len okamih pred jeho návštevou...

Obrázok blogu

Kláštor pod Znievom - prebúdzajúca sa jar v horskom prostredí a starobylá Kalvária...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Terchová - netradične stvárnený súbor v jánošikovom kraji...

Obrázok blogu

Turzovka - duchovná sila mariánskeho pútnického miesta na kysuciach a jeho tri Krížové cesty...

Obrázok blogu

Spišská Kapitula - pozostatky druhej najstaršej Kalvárie na Slovensku, v susedstve biskupského sídla diecézy a Spišského hradu...

Obrázok blogu

Bitarová - v blízkosti Žiliny je možné pokochať sa takýmto výhľadom...

Obrázok blogu

Špania Dolina - najdlhšia slovenská Kalvária, od prvého po posledné zastavenie treba prejsť 11 kilometrov...

Obrázok blogu

Úhorná - Krížová cesta pri pútnickej kaplnke v horách pri Gelnici...

Obrázok blogu

Bokša - babie leto pri Stropkove s mojou Milovanou...

Obrázok blogu

Gaboltov - pútnické miesto pri Bardejove sa môže okrem Krížovej cesty pochváliť aj Cestou svetla...

Obrázok blogu

Horné Mýto - malá dedinka na Žitnom ostrove a jej zasnežená Kalvária...

Obrázok blogu

Brusno - kúpeľné miesto na horehroní má novú Krížovú cestu v nádhernom prostredí...

Obrázok blogu

Klin - môj posledný výlet na Oravu, reportáž z tohto zaujímavého miesta sa na mojom blogu ešte len objaví...

Obrázok blogu
Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  987
  •  | 
  • Páči sa:  1 190x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu