Skutočnosť a model: nákladný vozeň radu Es/Vte ČSD

Autor: Miroslav Lisinovič | 10.2.2014 o 12:21 | Karma článku: 9,08 | Prečítané:  962x

Mojím druhým dokončeným železničným vozidlom z papiera v tomto roku sa stal dvojnápravový otvorený vozeň, ktorého skutočná predloha je určená na prepravu tovaru nevyžadujúceho ochranu pred poveternostnými podmienkami...

Image005.jpg

Vystrihovačka v mierke 1:87 vyšla v ABC č. 11/2011, jej rozsah je 1 strana A4 a má 42 dielov. Autorom je Luboslav Šléska.

Image007.jpg

Skutočné vozne vyrobila v rokoch 1978-1982 vagónka v Českej Lípě v rôznych modifikáciách. Ich pôvodné označenie bolo Vte, po zavedení medzinárodného systému u ČSD dostali rad Es.

Image002.jpg

Image006.jpg

Vozeň je dlhý 10 metrov, ložnú hmotnosť má 26 ton a maximálnu rýchlosť 100/120 km/h (ložený/prázdny).

Image004.jpg

Image008.jpg

Image009.jpg

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Marek Vagovič: Fico sa potrebuje udržať, aby sa kauzy nevyšetrili

Niektorí novinári berú Ficove výroky o prostitútkach príliš osobne, tvrdí novinár Marek Vagovič.

EKONOMIKA

Slováci ponúkajú za železiarne najviac, Američanom sa to máli

Žiaden záujemca neponúka cenu, ktorá by uspokojila U. S. Steel. Predaj neuzavreli.

KOMENTÁRE

Ako Danko začal mať problém s kebabom

Keď to hovoril Breivik, vraveli sme, že mu straší vo veži.


Už ste čítali?