reklama

Šesť rokov môjho putovania po slovenských Kalváriách

Dnes je tomu presne šesť rokov, čo som navštívil prešovskú Kalváriu a stretol som sa prvýkrát s mojou terajšou manželkou. Pôvodne som chcel navštíviť asi desať až pätnásť súborov, no...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

...k dnešnému dňu som ich prešiel neuveriteľných 190. Keďže prvé štyri roky putovania som už zosumarizoval pred časom, v tomto článku sa ohliadnem za 18-timi Krížovými cestami navštívených v uplynulých dvoch rokoch...

173. Zákopčie - U Holešov

Obrázok blogu

174. Zákopčie - Majer

Obrázok blogu

175. Skalka nad Váhom

Obrázok blogu

176. Kostoľany nad Hornádom

Obrázok blogu

177. Smolenická Nová Ves

Obrázok blogu

178. Obišovce

Obrázok blogu

179. Svederník

Obrázok blogu

180. Svrčinovec

Obrázok blogu

181. Nová Ľubovňa

Obrázok blogu

182. Starý Smokovec

Obrázok blogu

183. Buková Hôrka

Obrázok blogu

184. Dlhé Pole

Obrázok blogu

185. Zborov nad Bystricou - U Poláčka

Obrázok blogu

186. Kysucký Lieskovec

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

187. Brestovany

Obrázok blogu

188. Kolíňany

Obrázok blogu

189. Piešťany - Banka

Obrázok blogu

190. Trnava - Modranka

Obrázok blogu
Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  988
  •  | 
  • Páči sa:  1 194x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu