reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  986
  •  | 
  • Páči sa:  1 177x
reklama

extra

Čo som odfotil z kostolov v tomto roku...

Miroslav Lisinovič

Čo som odfotil z kostolov v tomto roku...

Sedemnásť fotografií sakrálnych stavieb mojím objektívom.

  • 30. dec 2022
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (9)

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (9)

Na fotografiách predstavujem vybrané sakrálne objekty v lokalitách Bratislava - Dúbravka, Čáry a Gajary.

  • 28. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 415x
  • 0
Za kostolmi a kaplnkami na bicykli (2)

Miroslav Lisinovič

Za kostolmi a kaplnkami na bicykli (2)

Po dvoch rokoch som opäť sadol na bicykel aj s fotoaparátom, tentokrát som v okolí Stropkova pofotil gréckokatolícke chrámy v obciach Bukovce, Staškovce, Driečna, Miková, Malá Poľana, Havaj, Makovce a Chotča.

  • 17. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 509x
  • 0
Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (8)

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (8)

Na fotografiách predstavujem vybrané sakrálne objekty v lokalitách Devín, Kopčany, Kostolište, Nezbudská Lúčka, Slovenský Grob a Stropkov.

  • 9. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 511x
  • 0
Slovanské hradisko Mikulčice

Miroslav Lisinovič

Slovanské hradisko Mikulčice

V Juhomoravskom kraji neďaleko Hodonína sa nachádza areál ranostredovekého slovanského hradiska, na ktorom sú v súčasnosti prezentované základy desiatich stavieb z 9. storočia.

  • 22. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 650x
  • 1
reklama
Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (7)

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (7)

V tomto článku sa budem pohybovať prakticky iba na jednom mieste. Na území obce Borský Svätý Jur na Záhorí sa totiž nachádza okrem kostola až šesť kaplniek.

  • 15. okt 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 472x
  • 3
Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (6)

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (6)

Na fotografiách predstavujem vybrané sakrálne stavby v nasledovných obciach a mestách: Brodské, Dolné Dubové, Gbely, Kátlovce, Kúty, Malé Leváre, Moravský Svätý Ján, Nezbudská Lúčka a Šaštín-Stráže.

  • 18. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 503x
  • 0
Park Mini Slovensko v Liptovskom Jáne

Miroslav Lisinovič

Park Mini Slovensko v Liptovskom Jáne

Na Liptove sa nachádza výstavný areál s dvadsiatimi modelmi slovenských kultúrnych pamiatok a záhradnou železnicou, ktorý stojí za návštevu.

  • 12. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 0
Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (5)

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojim fotoobjektívom (5)

Na fotografiách predstavujem vybrané sakrálne stavby v lokalitách Bratislava, Červený Kláštor, Levoča, Liptovský Ján, Ludrová, Lukov, Trnava a Zavar.

  • 1. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 604x
  • 0
Čo je nové v Parku miniatúr?

Miroslav Lisinovič

Čo je nové v Parku miniatúr?

Obrovský model Bratislavského hradu či rodné domy významných osobností. Od mojej reportáže z obce Podolie na Považí v roku 2014 pribudlo v Parku miniatúr viacero zaujímavých exponátov.

  • 31. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 686x
  • 0
reklama
Obnovený interiér Chrámu sv. Cyrila a Metoda v Stropkove

Miroslav Lisinovič

Obnovený interiér Chrámu sv. Cyrila a Metoda v Stropkove

Počas uplynulých troch rokov sa uskutočnila v gréckokatolíckej cerkvi redemptoristov komplexná rekonštrukcia interiéru, po ktorej sa táto sakrálna stavba zaradila medzi architektonické skvosty východného obradu.

  • 17. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 004x
  • 6
Hlohovecké kostoly

Miroslav Lisinovič

Hlohovecké kostoly

Prechádzka po meste s predstavením sakrálnych stavieb - najstaršej špitálskej, gotickej farskej, františkánskej kláštornej a novodobej evanjelickej.

  • 10. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 634x
  • 0
Za kostolmi a kaplnkami na bicykli

Miroslav Lisinovič

Za kostolmi a kaplnkami na bicykli

V tomto roku sa za fotografovaním sakrálnych stavieb vyberám prevažne na bicykli. V okolí Trnavy som navštívil Borovú, Dlhú, Košolnú, Modranku, Ružindol, Zeleneč a Zvončín.

  • 25. jún 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 975x
  • 2
Kostoly a kaplnky mojím fotoobjektívom (4)

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojím fotoobjektívom (4)

Na fotografiách predstavujem vybrané sakrálne stavby v mestách Michalovce, Senica a na mariánskom pútnickom mieste Marianka.

  • 18. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 0
Drevené chrámy na východnom Slovensku

Miroslav Lisinovič

Drevené chrámy na východnom Slovensku

Počas uplynulého leta som dostal možnosť odfotografovať si jedenásť gréckokatolíckych a pravoslávnych drevených chrámov, ktoré patria medzi skvosty architektúry a umenia našich predkov na Slovensku.

  • 22. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 460x
  • 4
reklama
Kostoly a kaplnky mojím fotoobjektívom (3)

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojím fotoobjektívom (3)

V tejto časti môjho fotoseriálu sa pozrieme do Poľska a Litvy. Predstavujem vybrané kostoly z lokalít Wadowice, Świnice Warckie, Vilnius, Białystok a Kraków-Łagiewniki.

  • 30. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 714x
  • 0
Kostoly a kaplnky mojím fotoobjektívom (2)

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojím fotoobjektívom (2)

Na fotografiách predstavujem vybrané sakrálne stavby v lokalitách Bardejovské kúpele, Breznička, Ivanka pri Dunaji, Kelča, Nová Kelča, Krajné Čierno, Ladce, Piešťany, Terchová a Veľký Kýr.

  • 17. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 796x
  • 1
Kostoly a kaplnky mojím fotoobjektívom

Miroslav Lisinovič

Kostoly a kaplnky mojím fotoobjektívom

Aj v tomto roku pokračujem vo fotografovaní sakrálnych stavieb z rôznych kútov Slovenska i blízkeho zahraničia. V tomto článku sú niektoré z nich v Českom Těšíně, Chotči, Pezinku, Starom a Novom Smokovci, Stropkove a Trnave.

  • 19. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 662x
  • 0
Môj modelársky rok 2016

Miroslav Lisinovič

Môj modelársky rok 2016

Na konci roku už v tradičnom prehľade vo fotografiách predstavujem zlepené prírastky v mojej zbierke papierových modelov.

  • 30. dec 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 611x
  • 3
Rozmanitosť chrámov Slovenska (10)

Miroslav Lisinovič

Rozmanitosť chrámov Slovenska (10)

Posledná časť môjho fotoseriálu v tomto roku s fotografiami slovenských sakrálnych stavieb predstaví vybrané kostoly, kaplnky a zvonice v lokalitách Báhoň, Dechtice, Kaplna a Svätý Jur.

  • 28. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 975x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu