reklama

Moje papierové detstvo - diel prvý

Začalo to asi v tretej triede základnej školy. Rodičov som uprosil aby mi kúpili časopis ABC (s dlhoročným prívlastkom "mladých technikov a prírodovedcov") za na tú dobu slušných 17 korún. Istý čas s dvojtýždennou pravidelnosťou o mne nebolo počuť, kým som nezlepil všetky vystrihovačky v aktuálnom čísle. Takto ubiehali mesiace, roky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Do prvej časti fotogalérie mojich papierových výtvorov som vybral modely z rôznych oblastí, prevažne techniku. Nasledujúce snímky nepotrebujú komentár.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Súvisiace články:

Moje papierové detstvo - architektúra

Moje papierové detstvo - formule 1 (sezóny 1970-1989) Moje papierové detstvo - sedem divov sveta

Moje papierové detstvo - formule 1 (sezóny 1990-2002)

Moje papierové detstvo - mestská pamiatková rezervácia

Moje papierové detstvo - Pražský hrad

Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  987
  •  | 
  • Páči sa:  1 190x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu