reklama

Môj modelársky rok 2013

Po dvoch chudobnejších rokoch v mojej papierovej dielni je pre mňa aktuálne sa končiaci rok najbohatším od skončenia základnej školy. Dokončil som osem modelov a deviaty rozpracoval...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

1. Ford Focus RS WRC 07 v mierke 1:24 - mal som ho rozpracovaný takmer dva roky a dokončil ako prvý v roku 2013...

Obrázok blogu

2. Bazilika sv. Mikuláša v Trnave (1:200) - najväčší model zhotovený v roku 2013...

Obrázok blogu

3. Elektrický rušeň ES 499.1001 ČSD (1:74) - vystrihovačka z roku 1985...

Obrázok blogu

4. Záhradný pavilón Spiegelsaal v Trnave (1:120) - druhý z troch modelov trnavskej architektúry, ktoré som zhotovil v roku 2013...

Obrázok blogu

5. Riadiaci vozeň 951.001 Push-Pull (1:87) - zástupca moderných súprav na slovenských železniciach...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

6. Trnavská mestská veža (1:200) - dominanta Trojičného námestia patrí aj k dominantám mojej papierovej zbierky...

Obrázok blogu

7. Rotunda Nanebovzatia Panny Márie v Plavči (1:150) - model juhomoravskej architektúry poslúžil ako darček k narodeninám...

Obrázok blogu

8. Kostolík sv. Michala Archanjela v Dražovciach (1:120) - reportáž z jeho stavby na mojom blogu pribudne v novom roku...

Obrázok blogu

9. Liaz 111.154 VK (1:32) - detailný model kamiónu z rallye Dakar 2010 dokončím až po Novom roku...

Obrázok blogu
Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  988
  •  | 
  • Páči sa:  1 193x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu