reklama

Z mojej papierovej dielne - Ferrari F2008

Prvé preteky formule 1 som videl pred pätnástimi rokmi a vtedy som zlepil aj svoju prvú papierovú formulu. Formulová vášeň ma drží doteraz, no po štyridsiatich piatich papierových efjednotkách som zhotovil ďalšiu až teraz po ôsmich rokoch! Ide o monopost Kimiho Raikkonena, s ktorým obhajoval titul majstra sveta...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Vystrihovačka v mierke 1:24 od Forum Teamu má rozsah tri strany A4 a obsahuje aj aršík laserom vypálených dielov z kartónu a dezény prechodných pneumatík do mokra, keďže model je v konfigurácii z upršanej Grand Prix Talianska 2008.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Model bol zo všetkých mojich formulí doteraz najnáročnejší na tvarovanie dielov, strávil som pri ňom približne 50 hodín. Obsahuje 330 dielov.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ferrari F2008 je možné postaviť v dvoch variantoch. Felipe Massa síce v tomto roku bojoval až do poslednej Grand Prix Brazílie o titul majstra sveta (ktorý len tesne stratil v súboji s Lewisom Hamiltonom), no ja som si vybral auto môjho obľúbenca Kimiho Raikkonena. Ten s ním vyhral dva preteky, získal 75 bodov a v celkovom poradí šampionátu sa umiestnil na treťom mieste.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ferrari F2008 a Ford Focus RS WRC 07 - dve súťažné zbrane v mierke 1:24 zo sezóny 2008...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na záver doplním informáciu, že všetky moje formule 1 (okrem tejto najnovšej) sú vystavené na hrade Beckov - v súčasnej hradnej sezóne tam prebieha výstava "Papierové kráľovstvo".

Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  988
  •  | 
  • Páči sa:  1 194x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu