reklama

Z mojej papierovej dielne: drevenice v Čičmanoch

Romanticky pomaľované drevenice zo známej dedinky Čičmany v kotline Strážovských vrchov som na prianie mojej manželky zlepil z papiera...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Vystrihovačka dreveníc v Čičmanoch bola prvýkrát publikovaná v časopise ABC číslo 23 ročníku 22 ( v roku 1978). Autorom konštrukcie v mierke 1:150 je český architekt a známy tvorca papierových modelov Richard Vyškovský. Rozsah vystrihovačky je 2 strany A4 a obsahuje 124 dielov. Ja som lepil reprint zo Zlatej knihy vystrihovačiek z roku 2007.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vystrihovačka obsahuje dve drevenice. Množstvo drevených trámov som zhotovil z hranolu 2x2 mm, natretého hnedou vodovou farbou.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  988
  •  | 
  • Páči sa:  1 191x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu