reklama

Z mojej papierovej dielne: Romsey Abbey

Zohnal som si kompletnú kolekciu anglických katedrál od vydavateľstva Rupert Cordeux. 

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ako prvý som zlepil kostol anglikánskej cirkvi v Romsey, ktorý bol pôvodne súčasťou benediktínskeho opátstva. Typickým znakom všetkých týchto modelov je, že celkom vydarená ručná kresba (autor je povolaním maliar) nie je kolorovaná - akurát steny sú prevažne vytlačené na žltý výkres a strechy na biely. Strechy mi v PC vyfarbil Štefan Pösinger. Ako prvý projekt som si vybral najmenší kúsok - kostol anglikánskej cirkvi v Romsey, ktorý bol pôvodne súčasťou benediktínskeho opátstva. Modely sú v originálnej mierke 1:240 obrovské. Preto som zvolil vhodnejšiu mierku 1:400, v ktorej budem robiť aj všetky nasledujúce katedrály. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Hotovo! Stavba modelu bola pohodová, všetko presne pasovalo. Rozmery zmenšeného modelu v mierke 1:400 sú 20,5 x 10,5 cm, čiže 60% originálu (1:240). 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nasledovať bude katedrála v Canterbury...

Obrázok blogu
Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  991
  •  | 
  • Páči sa:  1 207x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu