reklama

Z mojej papierovej dielne: Kestřanské kaplnky a románsky kostol v Siewierz

Už som dlho nestrihol do niečoho s ručnou kresbou, tak som sa pustil do drobných sakrálnych stavieb z českej obce Kestřany. Po nich som zlepil románsky kostol v poľskom meste Siewierz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Zošit vyšiel pred vianocami 2019, na dvoch stranách A4 obsahuje 6 stavieb (z toho dve sú v dvoch verziách - pred a po obnove, takže spolu 8 modelov). Autormi sú Marián Hlaváč a Miroslav Gabriel, vydavateľ MIG & MED. Objednať sa dá napríklad tu.

Ako prvé som zlepil kaplnky sv. Wolfganga, sv. Jozefa a sv. Floriána
Ako prvé som zlepil kaplnky sv. Wolfganga, sv. Jozefa a sv. Floriána 
Obrázok blogu
Nasledovali dve božie muky sv. Mateja (pred a po obnove) a pilierová božia muka
Nasledovali dve božie muky sv. Mateja (pred a po obnove) a pilierová božia muka 
Súbor som dokončil krížom - pred a po obnove
Súbor som dokončil krížom - pred a po obnove 
Kompletný prehľad zlepených modelov zo zošita
Kompletný prehľad zlepených modelov zo zošita 
Obrázok blogu

Románsky Kostol sv. Jána Krstiteľa v poľskom meste Siewierz bol postavený pravdepodobne v 12. storočí. Autorom konštrukcie a grafiky papierovej vystrihovačky v mierke 1:160 je Tomáš Hrebík, model vydali Modely-vystřihovánky v roku 2019 (zakúpiť sa dá napríklad tu).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  988
  •  | 
  • Páči sa:  1 194x

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu