reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Lisinovič

Miroslav Lisinovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  991
  •  | 
  • Páči sa:  1 212x
reklama

extra

Miniskanzen drevených chrámov v Ľutine

Miroslav Lisinovič

Miniskanzen drevených chrámov v Ľutine

V areáli pútnického miesta v sabinovskom okrese vzniká zaujímavý projekt, ktorého cieľom je prezentovať na jednom mieste všetkých 41 drevených chrámov prešovského regiónu doplnených o niekoľko chrámov z poľského pohraničia.

  • 12. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 348x
  • 3
Park miniatúr v Podolí

Miroslav Lisinovič

Park miniatúr v Podolí

V obci medzi Piešťanmi a Novým Mestom nad Váhom nájde návštevník jedinečný park na Slovensku. Na jednom mieste tu je vybudovaných 50 veľkých modelov hradov, zámkov, kostolov a rozhľadní...

  • 14. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 757x
  • 1
Šesť rokov môjho putovania po slovenských Kalváriách

Miroslav Lisinovič

Šesť rokov môjho putovania po slovenských Kalváriách

Dnes je tomu presne šesť rokov, čo som navštívil prešovskú Kalváriu a stretol som sa prvýkrát s mojou terajšou manželkou. Pôvodne som chcel navštíviť asi desať až pätnásť súborov, no...

  • 24. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 057x
  • 10
Moje putovanie po slovenských Kalváriách trvá už tri roky!

Miroslav Lisinovič

Moje putovanie po slovenských Kalváriách trvá už tri roky!

Bol pekný slnečný štvrtok, keď som sa pred tromi rokmi vybral s jednou kamarátkou na prešovskú Kalváriu. Že sa z kamarátky stane časom moja priateľka a práve na Kalvárii v Prešove položím...

  • 24. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 331x
  • 44
Na výstave betlehemov

Miroslav Lisinovič

Na výstave betlehemov

Na prelome novembra a decembra sa v moravskom meste Hodonín uskutočnila zaujímavá akcia. Z fotografií v článku je možné sa presvedčiť, že betlehemy sa dajú vyrobiť z hocičoho...

  • 20. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 754x
  • 2
reklama
Spomienky na leto

Miroslav Lisinovič

Spomienky na leto

Venované Tej, ktorej patrí moje srdce. Mojej Jedinej.

  • 2. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 515x
  • 6
Môj pohľad na makro

Miroslav Lisinovič

Môj pohľad na makro

Pohľad na svet s perspektívy hmyzu môže byť zaujímavý. Taký iný. Rovnako to platí aj o pohľade človeka na prostredie týchto malých organizmov. Občas sa aj mne podarí uloviť čiastku ich malého sveta aspoň objektívom.

  • 23. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Slnečné variácie

Miroslav Lisinovič

Slnečné variácie

Jeden jediný kotúč. Biely, žltý, či červený...možno sa s ním stretnúť všade. Predkladám zopár vlastných pohľadov.

  • 18. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Pred vianocami po Slovensku

Miroslav Lisinovič

Pred vianocami po Slovensku

Bodka. Prezerám fotky a rozmýšľam v ktorom kúte Slovenska je vlastne najkrajšie. Ťažko povedať, konkurencia je veľká...Zhrnuté a podčiarknuté, určite to stálo za to.

  • 21. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
úvodom

Miroslav Lisinovič

úvodom

Fotografovanie. Cestovanie. Všetko čo súvisí s dráhami. Motorizmus. Modelárstvo. Hudba. Turistika. Cyklistika. Škola. Rodina. Priatelia. Dobrovoľnícka činnosť. Medziľudské vzťahy...

  • 8. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 291x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu